Известие
Collapse
No announcement yet.
скърцане
Collapse
X
-
Я и аз да почна да скърцам в темата .
Почна да скърца при неравностите . Отиде в сервиз смениха левия носач и тампони на стабилизиращата щанга . След като излезе от сервиза след 50 км почна да скърца и на равното . След 1 месец се върнах набуха ме още един път с тая операция не скърцаше 100 км след което пак почна да скърца ,но по слабо .
Някой има ли идея от какво може да скърца , че вече ми скърца мозъка .Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеЯ и аз да почна да скърцам в темата .
Почна да скърца при неравностите . Отиде в сервиз смениха левия носач и тампони на стабилизиращата щанга . След като излезе от сервиза след 50 км почна да скърца и на равното . След 1 месец се върнах набуха ме още един път с тая операция не скърцаше 100 км след което пак почна да скърца ,но по слабо .
Някой има ли идея от какво може да скърца , че вече ми скърца мозъка .Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
-
Ами ако ти се цапат ръцете, разкачи горния носач и виж дали той скърца.
Ако е той си намери подходяща грес - някои викат силиконова, други - медна грес.
Ти си избираш.
Comment
-
-
-
Аз пък слагам тампони от магарето на ауди б-3(б-4).
Едните са с еднакъв вътрешен диаметър, но с няколко милиметра по дълги, малко с ракетката (ъглошлайф, флекс и т.н.) и са бетон след това.
Друга грешка е че се стягат когато колата е вдигната, включително и този който е на вилицата за долния носач. С други думи, стягат се в неработното им положение и още с пускането на колата и превъртат.
Друг е въпроса че тампоните на горните носачи са предвидени да превъртат, втулките има едни гумени връхчета и като се поизносят и се почва цигулирането.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАз пък слагам тампони от магарето на ауди б-3(б-4).
Едните са с еднакъв вътрешен диаметър, но с няколко милиметра по дълги, малко с ракетката (ъглошлайф, флекс и т.н.) и са бетон след това.
Друга грешка е че се стягат когато колата е вдигната, включително и този който е на вилицата за долния носач. С други думи, стягат се в неработното им положение и още с пускането на колата и превъртат.
Друг е въпроса че тампоните на горните носачи са предвидени да превъртат, втулките има едни гумени връхчета и като се поизносят и се почва цигулирането.Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Да, когато е с оригиналните неща, ако се сменят втулките с такива които писах по-горе, тогава се стягат когато колата е на колелата си.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment